#207 - Ullared

2013-06-04 / 18:53:00 / Vardag / 0 kommentarer
Wiiee var i gekås idag, älskar det så mycket. Så underbart. Och jag snålade inte ens, jag brukar alltid plocka ut mer än hälften innan jag går till kassan men gjorde inte det! Köpte allt jag behövde så det känns as bra. Jag köpte iallafall: Träningsshorts, sovtröja med ullaredstryck lol, sport bh, trosor, sockar, hundben, body butter, torrschampo, deo, avsminknings servetter, en hjärt formad skål och 4 små skålar, en bricka, ögonfransböjare, hanna montana säsong 2, Justin Bieber - this is my world, nutella to go, armband och fick en nalle.  Haha ah fint. Det gick på runt 800 och jag som är snålast i världen började nästan gråta men det är ok nu... Längtar tills mina nya skort kommer som jag fick av pappa, så fina är dom vill dö. Men hejdå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback