#217 - Bajs

2013-06-17 / 22:34:24 / Vardag / 0 kommentarer
Hola! Måndag idag hehe. Alltså allt känns som helg för att de är sommarlov. Men iallafall, jag somnade vid typ 5. Och vaknade vid 10! Haha sjukt, va pigg då också. Men jag åt frukost sen drog jag, Sofie & Jolina till Kungsmässan och gick runt lite och sen åt glass och satt ute lite osv. Sen gick jag hem, åt, och sov 1 timme. Sen kom Sofie hit, vi gick ute lite och sen in och typ jag vene apade lite osv. Ah sen åkte vi iväg med mopparna och mötta nån och sen blabla kom hem nyss och fryser. Ska tvätta av mitt smink och sen sova. Internet är så segt att jag vill gråta helt seriöst. Pallar inte. Men iallafall, imorgon blir det kul. Skirver då, ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback