#218 - Tisdag

2013-06-18 / 22:36:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hejhej. Tisdag idag. Nice. Hehe. Men ah, vaknade nån gång och gjorde nått. Sen tog jag bussen t kba och sen pendlen t Göteborg och där hämtade Kevin upp mig så åkte vi och hälsade på pappa på sjukhuset. Hans operation gick bra så han kommer nog hem på torsdag eller fredag :) Ah men sen åkte vi hem och satt i en bilkö i en jävla timme. Så jälva segt. Men ah kom hem, så va sofie här så packade jag lite sen drog vi till hemköp och köpte lite saker och sen drog t Finnasand och sen kom Jolina. Så vi grillade och ah hade lite mys osv. Kom hem för en stund sen, ska duscha nu och sen kolla på House. As länge sen, kommer inte ihåg var jag va men någonstans på säsong 3 iallafall hehe. Imorgon vet jag inte vad som händer, ska kanske t pappa och hälsa på lite och sen till Ikea om jag känner för de. Lägger upp bilder senare funkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback