#219 - Torsdag

2013-06-21 / 00:18:19 / Vardag / 0 kommentarer
Oj vad dagarna går fort lol. Kommer inte ihåg vad jag gjort idag, men vid 8 tiden drog jag, jolina och sofie t finnasand och badade osv. mys. Kom hem någon gång, och har städat mina gadrober. Helt jävla ärligt det var hemskt, men nu är det klart. Imon ska jag till skåne på morgonen och fira midsommar och sen till ss och va där i helgen. Så nice. Saknar min bobo och felliiicicicia så mycket hehe. Mjaow. Men iallafall, hittade en spotify lista från 2010 och där hade jag massa låtar med You Me At Six och har börjat lyssna på dom igen och verkligen drogat dom. Så jälva bra vill dö. Heh. Men ska se något nu och en sova. Ha de!
 
MEN ORKA VA SÅ JÄVLA SNYGG DITT OFFER!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback