#221 - Näjz

2013-06-24 / 00:00:10 / Vardag / 1 kommentarer
Helgen var nice, kommer inte ihåg men var i ss osv. Stannade i Ullared på vägen hem och köpte Hannah Montana säsong 3 & 4. Nice. När jag kom hem så sov jag lite och sen kom Sofie, vi snackde lite och jag fick en present haha. Ett linne med kiss-tryck, as nice. Har på det nu hehe. Ah men sen drog hon och jag åt as god mat, mmmh. Heh, sen såg jag att Robin Stjernberg skulle uppträda imorgon på Lotta på Liseberg och jag och Sofie ska dit! Så jävla nice. Ni kanske ser mig på tv om ni har tur haha. Vi åker härifrån vid 12 och är där hela dagen, ska spela lite och käka och så. Inte åka någonting, eller kanske någon om det är lite kö och vi köper åkkuponger. Men ah vi ska dit på tisdag också med Jolina och då ska vi ha åkband. Så det är nice. Men iallafall, nu ska jag lägga mig i sängen och påbörja säsong 3 av Hannah Montana, svin nice.
 
filli och jag 2011 typ? hehe fina minnen sofijah på bryggan lol.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ja men gissa.

Hahaha asså du är så sjukt mongo. jag har hittat matvideon btw men vet inte hur jag ska skicka den^^ :)

2013-06-26 @ 07:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback