#224 - Liseberg dag 2

2013-06-25 / 22:32:29 / Vardag / 0 kommentarer
Blogg.se appen suger så jävla mycket, jag hatar den verkligen. Går aldrig lägga ut bilde. Och iphone suger så jag kan inte lägga över bilder från mobilen till datorn med usb heller så ni får klara er utan bilder. men va på liseberg idag igen hehe, med jolli och sofie. Nice var det. Bra väder och inte så mycket kö. Bajs. Eh ah kom hem runt 8 tror jag haha har ingen aning faktisk har inte kollat klockan något idag typ lol. Men då körde JAG till stoppet, en resturang sak. Och alltså det va as mycket trafik och det va den onsalavägen och den är lite läskig men jag klarade det haha. Pappa eller Jessica får inte köra bil för båda har ju nyss opererat sig så yeah. Men ah så köpte vi mat och bajs. Sen har jag duschat och lite så. Ska lägga mig i sängen har så ont i nacken, imorgon ska jag till tandläkaren kl.11.30 och sen efter det har jag ingenting då jag behöver gå upp i någon speciell tid på hela sommrlovet. Älskar livet. Heh, mitt hår är så fult måste klippa och färga det. Får gå till frissan och klippa det och sen ska jag färga sofies hår snart och då får hon färga mitt. Orka gå till frisör och färga. Jag är snålast på världen jag vet. Men ah, jag skiver någongpng och ska se fall bilderna går lägga upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback