#100 - Bekännelser

2013-03-06 / 17:41:00 / Vardag / 1 kommentarer
  • Orden fika & chokladkaka är typ det fulaste jag vet.
  • Jag gillar inte människor speciellt mycket, tycker ba dom är jobbiga.
  •  Jag gillar inte One Direction.
  • När någon pratar brukar jag alltid säga 'jag vet' bara för jag inte orkar lyssna på hela historien haha.
  • Jag låssas alltd gör videinlägg, sitter och pratar med mig själv och typ berättar om min dag osv eller fall jag typ sminkar mig, lagar mat, städar så berättar jag steg för steg hur jag gör.
  • Jag tror inte på Gud men jag tackar alltid efter nått bra har hänt.
  • Om mina föräldrar inte svarar på sms eller när jag ringer direkt får jag panik och tror dom har dött och smsar/ringer 1000 gånger.
  • Om jag får ont någonstans tror jag att det är cancer,
  • Jag hatar folk som typ lägger upp en bild på sig helt fullt sminkad, as bra hår och ba "nyss vaknat" man ba men ja men verkligen ditt rövhål.
  • Jag tycker Magnus Uggla är skit grym
  • Jag hatar folk som inte kan stava alltså ärligt, ni kan ba dra.
  • Jag gråter ibland bara för jag tänker på Justin, mobbad svar ja.
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

"Skit grym" och nästa punkt är att du hatar folk som inte kan stava. Du särskriver en hel del så haha......
Sen måste jag bara: låssas (låtsas), ba (bara),"fall jag sminkar mig" (ifall...), videinlägg (videoinlägg), as bra (asbra), nått (nåt).
Så ah, du kan ba dra(?).

2013-03-08 @ 13:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback