#101 - Sinister

2013-03-07 / 22:48:03 / Vardag / 0 kommentarer
Hej hej. Skolan va soft, hade stylist och sen ett engelska test på 5 min och sen slutade vi. Då hängde Sofie med mig hem och vi kollade på Sinister. Alltså åherregud. Värre än Paranormal Activity jag svär. Den var så jävla äcklig, vi skrek och flyttade min säng så att vi ramlade i hålet som blev mellan sängen och väggen eftersom vi typ hoppade till så mycket haha. Men den var faktiskt ganska bra också, go handling osv haha. Nej skojar. Den var hemsk. Se den aldrig vad ni än gör. Sen va vi här lite lyssnade musik och prata och lite sånt.
 
Efter det har jag inte gjort mycket, fixat lite läxor och duschat. Nu väntar jag på att House sa läggas över på ett USB så jag kan se det i tvn. Har aldrig sett ett ändå avsnitt men ska fan ge det en chans så laddade ner första säsongen. Hoppas det är något att ha. Nu blev det faktiskt klart, så ska det nu och sen blir det att sova. Börjar tidigt imorgon Orkar inte, har 1 timmes spinning direkt på morgonen också. Kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback