#108 - HAHAHAHA

2013-03-11 / 19:24:18 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså hahaha jag orkar inte. Är så jävla mobbad. Jag har kommit in en ordentllig Jedward period nu, så kom jag på att jag gjorde en blogg om dom när dom var med i x-factor (där dom upptcäktes) ahha har letat as länge och nu hittade jag den. HAHAH så otroligt jävla mobbad. Orkar inte, men fan alltså. Jag och Therese började prata om dom idag och det visade sig att hon också va ett Jedhead haha. Har suttit och smsat om dom i timmar nu haha. Åh herregud alltså, så otriligt underbart. http://jedwards.blogg.se/ <---- kolla in. Haha 3 inlägg, 1 från 2009 och 2 från 2011 så ah det gick ju inte så bra men gud va jag älskar dom fortfarande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback