#111 - Luminous

2013-03-12 / 19:33:05 / Vardag / 0 kommentarer
Hejsan små apor. Sitter i loz rum och lyssnar på musik och ska snart ner och duscha. Kollar lite tatuerings studior osv. Kul kul kul. Haha. Hade som sagt ingen skola idag, as soft. Jolina och Sofie kom iallafall hit på morgonen, och vi kollade på Honey. Sen åkte vi till kungsbacka, eller ah jag & Sofie för Jolina skulle till sin mamma för dom skulle åka iväg sen. Kul att veta ahah. Men vi åt iallafall på Ricemarket, va sån asiatisk buffe. Åt typ nudlar och friterad kyckling. Gött. Tog faktiskt sushi på ett fat också. Men när jag hade den innan jag skulle äta den så höllt jag på att dö av lukten så jag sket i det haha. Sen åkte jag hem fixade lite, sen drog jag in till Göteborg och träffade en och sen hem igen och åt och kollade Top Model Sverige och nu sitter jag här. Riktigt kul att veta va? Haha as mobbad. Ska kanske till ss i helgen, orkar inte bestäma mig. Men Kevin ska ändå dit och då behöver jag inte ta tåg så ah det blir nog det hehe. Ska försöka fixa lite med min iphone. Fattar inte hur man kan köpa appar som kostar pengar?! Åh as jobbigt, om nån vet får ni gärna berätta det för jag vill köpa den så man kan räkna ner dagar och den kostar ba 7 kr så ah. Men hejdå.
 
Sminknig jag gjorde på Sofie för en vecka sen typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback