#120 - 19:37

2013-03-14 / 19:36:00 / Vardag / 0 kommentarer
Dagen har vart bra. Hade 3 timmars stylist, jobbade med en annons grej. Sen slutade vi, satt med Sofie i skolan i typ en timme och ba chillade för hon väntade på bussen och jag väntade på utveckligsamtalet. Ah sen gick jag på det då, går tydligen jätte bra i skolan för mig. Förutom matte där jag har kursvarning, men allt annat var bra så får väl jobba på det. Matte suger min röv. Sen körde pappa mig hem, sov lite, åkte in till Kungsbacka och trättade Markus. Gick runt lite och sen hem till honom. Sen åkte jag hem, och har nyss duschat. Haha, tråkigt inlägg. Skulle egentligen bara berätta att jag har ju sidecut. Och det torkas typ på 2 sekunder efter jag duschat. Så jävla soft för killar (och tjejer) som har rakat hår överhuvudtaget hehe. Ah men ska kolla new girl nu och sen sova. Imorgon är det fredag. Och det nya vampire diaries avsnittet. Kärlek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback