#121 - Fredag

2013-03-15 / 18:03:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hejsan hejsan. Skolan idag va soft, hade gym först sen matrial & miljö och sen svenska. har nationella i svenska om en vecka. Och fick reda på det idag? Alltså va... Det är muntligt så är väl inte så farligt men ändå. Fett segt. Sen det andra skriftligai nationella är den 23dje april. Och då är jag i Stockholm för att se min babe ju. Hehe. Måste ta ledigt men inte orkat än. Aja. Efter skolan drog jag och Jolle t hemköp och köpte jordgubbar och ben & jerry. Så jävla gott. Ska äta det ikväll hehe. Men ah sen kom jag hem och åt, och sen sov jag i typ 3 timmar. Alltså ärligt, det var så jävla äckligt skönt. Har inte sovit så skönt på år och dar. Alltså det var verkligen underbart, började nästan gråta när jag vaknade för det var så skönt. Mobbad. Men nu ska jag tvättstugan och se fall mina byxor är torra hehe. Var nått mer jag skulle säga men det kommer jag inte på nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback