#127 - Tisdag

2013-03-19 / 18:35:49 / Vardag / 0 kommentarer
Är så sjukt duktig ibland. Kom hem från skolan typ vid 1, då städade jag och sen städade jag faktiskt min skinkbox och tvättade alla penslar. Och tro mig det är typ 30 stycken. As jobbigt, sen damsög jag boxen också för jag råkade tappa massa glitter skit i den haha. Så nu är det klar, ska ta med den till skolan imon och låta den vara där ett tag för jag har haft den hemma i 2 veckor typ hehe. Men ah. Funderar på att fixa mitt "tal" till svenska nationella på fredag. Men gör nog det imorgon istället. Har inte fattat rikitgt. Ska kolla några avsnitt av Simpsons och sen börja skissa på några sminkningar till nästa vecka. Så vi ses lite senare tror jag, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback