#131 - Black swan

2013-03-21 / 16:54:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hejhej. Skolan va soft, hade ba 2 korta lektioner och slutade vid 1. Då gick jag och Jolina och köpte påskmust och naturgodis sen hem till mig och kollade på "Black swan"... Alltså den var så sjuk. Man blev så mindfuckad. Helt psykisk va den. Sjukt.. Men den var rikitgt bra, alltså verkligen bra gjord film. Bra skådespelare och alltså filmen var underbar. Men som sagt, psykisk. Haha efter filmen var vi chokade en stund, sen drog hon hem och nu sitter och kollar runt lite. Har btw fått sålt 33 kakburkar. Så as tack till alla som köpt. Ska lämna in papprerna imon, och vi får allting nästa vecka. Så ja haha vet inte varför jag skrev det men kan väl va kul att veta. Alltså jag måste nog dö en stund. Filmen var så sjuk. Alltså ärligt, se den om ni inte har gjort det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback