#134 - Söndag

2013-03-24 / 21:45:30 / Vardag / 0 kommentarer
Söndag kväll. Skola imorgon. Soft. Nej men har inte skrivit så mycket i helgen men inte pallat. Nu är jag iallafall hemma, kollar på Håkan Bråkans julkalender. Och lite tattoo-inspo. Alltså jag orkar inte med alla ba "lala du kommer ångra dig när du blir stor" ärligt. Hur kan ni veta det? Orkar inte bry mig. Gör väl vad jag vill. Haha gangster Sarah. Nejdå. Men ah tycker faktiskt man får välja helt själv, och att ingen annan ska ens bry sig. Såg iallafall "the perks of being a wallflower" igår och idag. Svin bra. Se den om ni inte gjort det. Blev lite kär i filmen faktiskt. Läst boken också, filmen var bättre. Nina Dobrev & Emma Watson var med i filmen så det kunde ju inte gått snett. Men ja... Ska borsta tänderna nu och ställa alarmet. Skriver imorgon, godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback