#135 - The Carrie Diaries

2013-03-25 / 18:09:00 / Film/serie / 0 kommentarer
Hejhej. Måndag idag då, dagen gick assnabbt. Hade bara 2 lektioner eftersom det var prov på dom andra 2 och vi var indelade i 2 grupper och min grupp gjorde förra gången så ja. Sen åkte jag och Jolina hem till mig och kollade på Soul Surfer. Sen kom Sofie. Va här en stund, sen åkte vi in till Kungsbacka och Jolina gick på nått möte och sen åt vi på subway. Kom hem för en timme sen typ, har nyss kollat på första avsnittet av "The Carrie Diaries" mycket bra. Är helt fast och bara sett ett avsnitt. Det är som Sex And the city (som jag också älskar) fast liksom när Carrie var ung. Så om ni gillar den borde ni verkligen kolla på denna. Finns bara 10 avsnitt änsålänge eftersom den håller på att sändas nu. Komme ut avsnitt varje måndag (blir tisdag i sverige). Men har iallafall laddat ner alla som finns och ska forstätta se på det nu. Är utan svensk text men det kvittar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback