#187 - X factor

2013-05-15 / 00:00:35 / Vardag / 0 kommentarer
Jag har kollat några blandade avsnitt av x-factor USA sen det sändes. Kanske 5 stycken bara för att Demi har vart jury. Men iallafall. Dog nyss. Justin är med! Eller ah han är gästdomare! Dog verkligen när han kom ut där! LA reid sa ba "detta är en av mina artister som jag upptcäkte och hans maneger" och jag ba.... Det kan inte va.... och så bara kom han där. Så jävla underbart haha. han är inte med speciellt mycket men ändå. Kommer äta upp honom. Så jävla vacker. Blir galen. Klockan är 12. Ska upp om 6 timmar och har nationellt prov klockan 8. Så jävla apigt. Men ville bara berätta det om Justin. Avsnitt 9 av x-factor är det om någon vill se. Och han är med vid 33 mnuter om ni inte vill se det andra haha. Ah jätte många som bryr sig. Hejdå ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback