#189 - Torsdag

2013-05-16 / 17:51:00 / Vardag / 0 kommentarer
Vilken dag. Haha. Ah men kom hem nyss. Hade "vårsalong" i skolan idag. En modevisning med alla 3or design/stylist/friösör. Så alla ettor hjälpte till osv. Gjorde dock ingenting. Hade inte min sminkbox med mig så ja. Målade naglarna iallafall haha. Men ah sen vid 12 drog jag och Sofie typ för vi orkade inte stanna till 4 eftersom vi inte hade något att göra. Och då tog vi bussen till Fjärås. Vi sklle egentligen till Frillesås men hoppade av på fel station... Och när vi var där så kollade vi bussar och då var det 1 timme kvar tills nästa kom. Och jag har aldrig vart där Och sofie hade vart där en gång så ja. Och det är helt öde, men vi gick till en sak och åt glass. Sen bara trallade runt i värmen.! As varmt, 23 grader har det vart idag. Men iallafall sen åkte vi båda hem till mig och kollade roliga youtube klipp haha. Sen åkte hon hem och jag till tandläkaren. Vanlig undersökning och jag hade inga hål så är jävligt lättad haha. Precis när jag kom ut så gick bussen, och nästa gick om 40 min så jag gick hem. Och nu är jag här och ska duscha hade jag tänkt. Sen sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback