#190 - Fredag

2013-05-17 / 13:24:01 / Vardag / 0 kommentarer
Hej hej. Fredag idag. Hehe. Började vid 9 och pappa skulle till jobbet så fick skjus med motorcyklen till där Sofie och Jolina går på bussen så åkte vi till Kungsbacka skogen & skulle springa 2 km med idrotten alltså haha. . As segt haha. Jag och Sofie och hade sprungit fel så vi skulle gena över till rätt och det var helt skogit (det andra var ju spår) så ah jag ba "Ramla inte nu Sofie" och sen 2 sekund efter ramlar jag platt ner i massa löv haha. Dog lite. Sen gick vi iallafall tillbaka till skolan och gjorde nått. Johanna fyller 17 idag så vi ställde oss upp och sjungde för henne. Sen hade vi lektuon i 10 min och slutade och nu sitter jag hemma hos mig med Jolina och Sofie och är allmänt osociala med mobiler osv hehe. Men ah hejdå. Lite bilder från dagen btw.
 
Haha converting my friends to Beliebers. Mitt, Sofies & Jolinas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback