#192 - Tisdag

2013-05-21 / 19:57:59 / Vardag / 0 kommentarer
Hade 3 stycken jävla nationella prov i matte idag. Ärligt? Vem är idioten som lägger alla driekt efter varandra? Dom gick åt helvete och jag ville bara köra upp provet någonstans där det gör ont på alla. Heh. Men sen åkte jag hem, sov 1 timme, sen städade jag och sen kom Sofie hit. Vi gjorde väl inte så mycket. Sen åkte hon hem och jag åkte till Kungsbacka skogen och gick 5 km. Dog verkligen i sista backen, helt seriöst. Haha men det var skönt. Så tog jag bussen hem, missade btw precis den bussen så jag fick vänta i 40 min. Men ah. Så kom jag hem och åt och nu sitter jag här och ska snart ner och duscha. Blev stucken av en geting idag! På halsen. Alltså det gjorde så jävla ont. Och gadden satt kvar så Sofie drog ut den. Alltså det gjorde så jävla ont. Och gör lite ont fortfarande typ när jag tar på det haha. Men ja, imorgon börjar vi 11 och ska ha en föreläsning från någon Linda som är Make up artsit så det blir nog kul. Men ah, ska gå och duscha nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback