#196 - Torsdag

2013-05-23 / 21:30:55 / Vardag / 0 kommentarer
Hej hej alla. Dagen var bra. Hade bara  vår långa Stylist lektion idag i skolan så det va soft. 3 timmar ungefär. Färgade fransar & bryn, och fick mina färgade. Sen åkte jag hem och sov lite. Sen kom Sofie hit. Haha ovanligt ju. Haha. Hon har vart här hela denna veckan + förra torsdag & fredag. Tror hon gillar mig ;) haha. Kul Sarah. Men iallafall, vi kollade på En stark resa med Morgan & Ola Conny och sen gick vi ut och gick lite. Kul kul. Efter det tog jag min moppe och körde hem henne. När jag kom tillbaka tog jag bussen till Kungsbacka skogen och gick 4 km. Kom hem, åt, dushade och nu sitter jag här och ska kolla på det nyaste avsnittet av "Tonårsbossen" haha så jävla sjukt programm. Efterblivna barn alltså, men ja så ska se det och sen sova. Har sovmorgon imorgon så Sofie kommer hit imon på morgonen och jag ska göra banana pancakes till oss. Och sen drar vi till skolan. Och efter skolan åker jag till Smålandsstenar. Så det blir ju kul. Men vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback