#199 - Tisdag

2013-05-28 / 16:47:23 / Vardag / 0 kommentarer
Hade bara en lektion idag haha. Jag har ju läst klart alla kurser så behöver typ aldrig gå t skolan ens. Men ah, hade photoshop, gjorde inte så mycket. Men sen gick jag hem, och sen kom sofie, då åkte vi till hemköp och köpte mat & glass. Åt det och kollade på Baksmällan. Sen gjorde vi nått osv. Men iallafall det är bajs väder här, regnar, gaglar, åskar och allt! Världens högsta åskljud har jag hört. Hade tänkt att dra till kungsbacka skogen men tror jag skippar de idag. Iallafall. Igår var jag där och kom hem halv 8, och så sov jag till 11. Blev as trött efter de. Men ah kollade några avsnitt av Skins och sen somnade jag vid 2 tiden. Nu ska jag npg sova en eller två timmar och sen fråga min pappa när vi ska till ullared. Men ah vi ses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback