#292 - ORKAR ITNE MED FOLK

2013-10-02 / 23:13:16 / Vardag / 0 kommentarer
asså jag blir så jävla arg. alltså riktigt jävla förbannat helvetes arg. jag är så trött på att folk sitter och verkligen hatar på justn. klickar sig in på hans videosar och lägger idiotiska kommentarer. JAG SKITER TOTALT I OM NI INTE GILLAR HANS MUSIK MEN SÄG INTE ATT HAN ÄR EN DÅLIG JÄVLA MÄNNISKA OCH BORDE DÖ NÄR HAN INTE HAR GJORT NÅGONTING SOM HAR EN PÅVERKAN FÖR ATT FÅ DIG ATT HATA HONOM. ärligt talat. jag är så jävla trött på det. och mobbning är fortfarande mobbning även fast det är en kändis. jag vet att han är trött på all skit han får. och så fort han gör ett litet misstag då jävlar är alla på honom och det är mer än vad man är på andra kändisar. men grejen är att INGEN kollar hur jälva mycket bra saker han gör. han får så många personer att må bra bara av att existera. han skänker SÅÅÅÅ mycket pengar till välgörenhet. han besöker sjukhus och träffar folk som inte har chansen att gå på hans konserer. han betalar för folks "treatment" (vet ej vad det heter på svenska) han ger ut gratis biljetter. han går ut och träffa fans när han egentligen har jätte bråttom. han ger pengar till hemlösa han ser på gatan. han RÄDDAR LIV. han gör så jävla mycket mer än vad ni som sitter bakom en jälva skärm och skickar anonymt hat någonsin kommer få gjort i livet. ni hatar honom för han lever ut sin dröm. för han är rik, snygg, får vilken tjej han vill. och bara för det sitter ni och kommenterar hemska saker till honom. det är ju så jävla patetiskt. jag såg en bild där någon skrivit en sak om att justin hjälpte en tjej som blivit misshandlad och våldtagen. och då skrev personen "i think i respect justin now". förstår ni? någon ska behöva bli våltagen och misshandlad för att folk ska få respekt för en perosn som ALDRIG gjort någonting för att skada dig.  jag är verkligen trött på att få skit för att jag gillar justin. och jag är trött på att folk snackar så jälva mycket skit om honom. . ni kan hans musik, men ni ska fan respektera honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback