#298 - Hår är inte

2013-10-13 / 22:41:35 / Vardag / 0 kommentarer
Sitter och lyssnar på musik och ska snart kolla på Ice Age. Sofie va här innan, vi va ute och gick sen gick hem till mig och kollade lite videos på Justin osv. Kul kul. Sen åt jag och nu är jag här. I helgen har jag jobbat och lite sånt. Anywayyyy. Jag behöver verkligen gå till frisören. Alltså mitt hår är så äckligt och trorrt och slitet och bajs. Men det är ju så jävla dyrt. Alltså helt ärligt. Även fast det inte skulle va jag som betala skulle jag inte låta någon annan betala för liksom nej. Jag är sjukt snål även när det gäller andras pengar. Men jag behöver ju verkligen. Åh.. Jobbigt det hära. Sen vet jag ju ingen frisöt i Kungsbacka som jag litar på... Kan ju inte låta vem som helst hålla på med mitt hår? Asså bajs. Vill klippa av allt och bli kille. Hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback