#299 - hej hej

2013-10-16 / 21:58:02 / Vardag / 0 kommentarer
Lite saker jag stör mig på :)
 
  • Tjejer som har lösögonfransar och så ser man limmet. Hur jävla svårt är det att antingen sätta den så att limmet inte syns, eller måla lite eyeliner över!
  • Folk som har band-tröjor och inte ens lyssnar på bandet. Just. Stop.
  • Vuxna som kriteserar ungdomar. Det va ni som uppfostrade dom.
  • Folk som kritiserar det dom inte förstår.
  • Folk som forrtfarande är fjortisar.
  • FOLK SOM HAR SIG SJÄLV SOM BAKGRUNDSBILD PÅ DATOR/MOBIL. det är as awkward, liksom ok du kan tycka du är snygg men det är sjukt pin. lånade en kompis kompis mobil och hon hade det. det blev liksom bara jätte awkward. så nej. ha en bild på justin bieber ist.
  • mina ögonbryn
  • folk som tror dom är så jävla överlägsna på ALLTING
  • att det är jobbigt att raka min sidecut för den blir aldrig bra direkt måste vänta typ 1 vecka och sen ser den bra ut i 5 dagar.
  • folk som lägger ut bilder varena helg när dom har en ciderbruk i handen. liksom ok. du dricker. as cool. det ser bara patetiskt ut att du måste lägga ut bilder på det för att få de visat.
  • folk som inte gillar dubbelhakor.
  • att foundetion är dyrt. liskom va? jag har aldrig direkt använt faoundetion för jag har inte speciellt dålig hy och fall jag har haft de några dagar har jag tatt mammas eller från min skol sminkbox. me skulle köpa en för jag har de på fest för annars blir jag så röd i anskitet när det är varmt och dansar osv och den kostade 149 jag ba va den ända jag köpt kostade 29 kr i ullared och den hade jag i min fjortisperiod till läpparna.
  • att jag vill färga håret ljusare men orkar inte.
  • att aritster bara kommer till stockholm, kom till götebort istället.
  • att jag fick till as bra eyeliner idag och måste ta bort den igen.
  • va på kungsmässan innan skolan med sofie och shoppade och åt för vi började halv 2. och så köpte jag en tröja för jag inte gillade den jag hade på mig och så bytte jag om på toan och de stank där.
  • sen stör jag mig bara allmänt på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback