#300 - orka rubrik

2013-10-23 / 13:32:00 / Vardag / 0 kommentarer
hello. idag är det 23 oktober. dvs ett halvår sen jag såg justin live. alltså jag såg honom, jag andades samma luft som honom, jag liksom va där. jag kan inte fatta det. och de va ett halvår sen. det är ett halv år. det är 6 månader. det har gått så sjukt fort. helt sjukt. men iallafall, idag vaknade jag klockan 4 :) kul :) nej :) sen gick jag t bussen vid 5 typ. och så åkte jag och några från min klass ner till varberg och sminkade dom på drottning blanka i varberg som utbildar sig till poliser/brandmän. sårigt, blodigt, skotthål osv. det gick bra, och ska dit även imorgon, gå upp lika tidigt. haha usch. men de gick bra. nu ska jag snart in till kungsbacka och möta pappa så ska vi till optikern, sen handla och sen hem så ska jag fan försöka få lite sömn innan jag ska upp igen. ah nice osv. btw tipsar om en sån jävla sjukt bra serie att jag dör "teen wolf". hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback