#290 - Bio osv

2013-09-26 / 08:58:34 / Vardag / 0 kommentarer
Sitter i skola nu. Kom hit en och en halv timme tidigare än vi börjar för att jag trodde vi började då men nej. Aja sitter vid datorn nu iallafall och gör något. Börjar om 40 min så har suttit här ett tag. Ikväll ska jag på bio med julia, as taggad har läst böckerna till filmen och dom är as bra så yey. The mortal instruments city of bones ska vi se. Den börjar 20:40, och är i två timmar och tio minuter så den är ju slut typ vid 11 tiden, och det är i göteorg vi ska va så jag ska åka pendlen hem själv sen och det kommer bli as läskigt hehe. Kanske blir mördad. Jaja, nu ska jag gå till cafet och köpa en dricka och sen vänta på loz klass. Ha det bra.
 
Haha första bilden jag gjorde i photoshop i ettan, as ful typ ända bilden på skoldatorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback