i think im better off alone

2016-04-08 / 22:04:18 / Vardag / 0 kommentarer
idag var min första dag på mitt nya jobb, så skönt att ha ett heltidsjobb. men kommer va jobbigt också. är så stressigt känner jag men det blir bra. det måste de bli. kollegorna är snälla och roliga och jag kan va mig själv med dom lol. skojar då skulle jag aldrig få jobbet xD
 
imorgon kommer bobo iallafall, mi mom ska till prag så jag skall ha honom tills dom kommer hem. sen ska jag förhoppningsvis hänga med dom t ss när dom hämtar honom så jag kan träffa felle litt. hoppas jag inte jobbar.
 
juste ska till ullared då med imon asså, skall bli kul. har typ inga pengar eftersom jag inte får lön förrens nästa månad då. men ah ska väl bara köpa lite billig mat typ. :P
 
nu är jag trött skall tvätta av mitt smink och kolla på vänner kanske dricka en smotthie om jag blir sötsugen. vi får se! ehehheheheh. ps. hatar typ alla mina vänner!! ska skaffa nya skicka brev om ni vill va vän xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback