kill 'em with kindness

2016-04-04 / 13:16:07 / Vardag / 0 kommentarer
Eftersom jag inte har ett liv tänkte jag börja blogga igen XD så jag kan kolla tillbaka om 5 år och ba lel oj titta du hade inget lvi då heller :P
 
jaja, idag är det måndag 4 april 2016. Dvs my mother fyller 50 år :O XD galet. Vaknade vid 12 tiden, låg i sägen och lyssnade på 22 kvadrat cm podden och sen gjorde jag bananpannkakor och en smoothie som jag drack medans jag fixade en video till larua. nu har jag ätit upp och videon är klar, lite svårt att förklara vad de är men den är till min boooo!! tog ju typ 3 timmar att göra en video på 15 sekunder för jag är eferbliven och fattar inte. men den blev bra faktiskt!
 
idag ska ska jag vänta på samtal från 2 jobb jag sökt och hoppas jag får nått av dem. skulle va så skönt att få ett fast jobb någon gång. trött på livet heheheh!!! ska snart gå och posta ett brev till polisen om att jag ska få sånt utdrag som visat att jag ej är krim XD så jag kan börja jobba i vikariepoolen på skolor. så tänkte jag gå en promenad samtidigt hade jag tönkt.
 
igår vad iheartradio awards och justin (och jag) vann!!! han vann bästa male artist och jag vann best fan award! tycker vi ett sånt starkt couple som båda vinner priser. jaaa, sen uppträde han med love yourself och hans nya
singel company. väldigt duktigt kille hihi. mindre än 6 månader tills vi återförenas.
 
blir så trött på mig själv, gjorde en ny spellista på spotify för min gamla har jag haft sen 2011 och den va3 19 timmar lång så den tog massa plats på mobilen, men nu är den nya inte bra alls vill ha min gamla igen!!!!!!1
 
jopp jopp, nu skall jag nog vila lite och sen gå den där promenaden! byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback