we still hood famous

2016-04-04 / 19:44:36 / Vardag / 0 kommentarer
Va ute på en 7 km promenad, jätte skönt men känner att det är dags att lägga undan vinterjackan nu. svettades som en apa. måste investera i en vårjacka strax hoho. och vet ni vad, dom ringde nyss från ett av dom jobben jag vill ha och ska dit imorgon. har en känsla av att jag kommer få jobbet, så är as taggad faktiskt!!
 
annasrs fick jag nyss linas matkasse leverans, massa gott där i. i kväll blir de dock rester, qournfärsås och broccoli tänkte jag. skall också bli gott hoho. ikväll ska jag inte göra någonting, diska, städa och duscha och smörja in mig med brun utan sol så jag inte ser ut som en albino imorgon på intervjun heheheh XD
 
har så mcket jag vill köpa, skor, jackor, kläder, inredning, mat, men jag är fattig hehe.
 
jaja anyways gud va kanye wests nya album är, lyssnat på de på repeat i 1 vecka typ. brukar inte gilla hans musik övedrivet mycket men detta var as bra. mmmm. nu ska jag kolla på vänner! byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback